Obessed with Twilight

Először is nyomkodjuk a play gombot és post olvasás közben hallgassunk zenét. Nagyon szép és Twilight-os hangulata van. Szerintem. A szövege is szép, csak az nem passzol.

Az elmúlt hetekben nem volt túl sok szabadidőm, ami meg volt abban olvastam olvastam és olvastam. Előbb a New Moon-t majd az Eclipse-t és a Braking Dawn-t. (a Twilight-ot még júliusban ) A sorozat minden darabja jobban tetszett az előzőnél. Egyszerűen imádtam. A Breaking Dawn meg aztán feltette a pontot az i-re végleg. Azt hiszem ebből is olyan kedvenc lett mint az Eragonból vagy a Harry Potterből, ahol már nincs értelme nagyon azt elemezni hogy miért és hány pontot érően tetszett (persze hogy 10/10) de ezeknek a könyveknek a hangulata és világa egyszerűen beszippantott, magával ragadott, nem is volt rá lehetőség hogy ne tetsszen :) Meyer stílusa meg nagyon tetszik. A Twilight-ot kicsit nehezebben olvastam, de akkor közvetlenül vizsgaidőszak és patkó szigó után kicsit le voltam fáradva, meg sajnos annyira nem kötött le mert láttam a filmet és mindig tudtam előre hogy mi fog történni. De szerintem nem gyengébb mint a sorozat többi része, én nem voltam megfelelő állapotban. De a többi résznél nem volt ilyen gond. És Meyer stílusa mint említettem tetszik. Egyszerűen ír, szinte mindent értettem, de mégis nagyon érzékletesen, átjöttek az érzések, a hangulat, minden. Még suliba is magammal cipeltem az aktuális darabot, hogy minden időt kihasználhassak. Van egy nagyon uncsi szemináriumunk, csoporttársam ki volt rám akadva hogy nekem fel sem tűnt hogy öt perccel tovább tartották. Persze, hogy nem mivel lefoglaltam magam az Eclipse-el :) Egy szó mint száz nekem nagyon tetszett. remélem most is nagyon tetszett mindenkinek ez az irodalmi igényességű "kritika". Rájöttem hogy olyant nem tudok írni. Egyrészt szubjektív hogy kinek mi tetszik, másrészt azt meg mindenki tudja hogy pl a Twilight miről szól. spoilert meg nem írok, minek romboljam annak az élményét aki még netán nem olvasta? szóval marad az áradozás.

De persze a kiadóval most sem vagyok teljesen elégedett. Elkezdtem még nyáron ugye szép sorban egymás után megvásárolni a sorozat darabjait angolul az Atom Books kiadó által puhakötésben. Csakhogy valamiért a Breaking Dawn már kb 1-1 cm-el nagyobb mint a többi. pedig ugyonaz a borító meg minden csak nagyobb. Ezt miért így kellett? Egy sorozat esetében erre figyelniük kellene... szerintem. Darabonként 2500-3900 Ft-ért már elvárnám hogy a polcomon is hibátlanul mutassanak. Mert amúgy meg jó minőségű a kötés, szép is, csak a méret... de lehet csak én vagyok ilyen mániákus :D

Eredetileg publikálva a http://flameheart.freeblog.hu/-n 2009. okt. 10. 22:09

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!