Köszöntés


Kedves olvasó, üdvözöllek  új blogomon. Remélem sikerül majd egy-két érdekes könyvvel kapcsolatban felkeltenem a figyelmedet!
A freeblog nemrégiben történt hibája után döntöttem úgy, hogy átjövök, de igazából nem az volt a fő ok, hanem az, hogy itt a sablonok sokkal könnyebben testre szabhatóak. Eddig is tervezgettem, aztán mindig úgy döntöttem, hogy ha másnak is sikerül csodaszép sablont freeblogra varázsolnia, akkor nekem is sikerülni fog, de sose boldogultam rendesen a html-el, nem is volt türelmem rájönni, és most valamiért átjöttem, és itt vagyok.
Remélem termékenyebb leszek ezen a friss és ropogós új blogon :))

Már most, így frissiben igyekeztem kicsit testre szabni a blogot, és máris jobban közelít ahhoz, amit anno elképzeltem :) Remélem nektek is tetszik! Ha a megjelenéssel kapcsolatban bármi meglátásod lenne (pl. nem jól olvasható a betűtípus, betűméret etc. miatt, vagy neked valami nem jelenik meg normálisan) akkor kérlek jelezd hozzászólásban! (Az oldalt kétféle monitoron fogom tesztelni, egy 1920x1080-ason és egy 1024x576-oson)

A blogon látható, ennél régebbi bejegyzések a régi blogról, a http://flameheart.freeblog.hu-ról lettek átemelve. Csak a könyvkritikákat emeltem át, más témájú bejegyzéseim maradtak ott, úgy tervezem, hogy az a blog továbbra is olvasható marad, csak nem bővül tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!