Könyvmolyoknak párbaja


Csatlakoztam  a Könyvmolypárbaj második felvonásához. Ezeket a könyveket fogom olvasni, és írni róluk bejegyzést:

  1. George R. R. Martin: A Storm of Swords
  2. Benina: A boszorka fénye
  3. Kerstin Gier: Zafírkék
  4. Agatha Christie: Egy marék rozs
  5. Philip Pullman: A borostyán látcső
  6. Philip Pullman: Északi fény
  7. Philip Pullman: A titokzatos kés
Pótlistám:
  1. Agatha Christie: „Balhüvelykem bizsereg…”
  2. Bosnyák Viktória: Lovessence – Lepkelány
  3. Brandon Sanderson: Ködszerzet I-II. A Végső Birodalom
  4. Carolyn MacCullough: Once a Witch
  5. Cassandra Clare: The Clockwork Angel – The Infernal Devices 1
  6. Christopher Paolini: Inheritance
  7. Isla Dewar: Szájról szájra
Mint látjátok az alaplistából ellőttem egy könyvet, a kiírás szerint ugyanis tilos a könyvek elolvasását elkezdeni november 8. előtt, én azonban a hétvégén beszerzett Christie könyvek közül az Egy marék rozst vettem elő, mondván úgyis jelentkeztem a molyos "Egyszer egy" fedőnevű kihívásra, és elfelejtettem, hogy ez a Könyvmolypárbajban is benne van. Ehelyett természetesen választanom kell egy másikat a pótlistáról, amit szintén megrövidítettem egy könyvvel, mégpedig a Once a witch cíművel, amit pedig a "Trick or read! – Közeleg a Halloween!" kihívásra olvastam el. De még bőven van könyv amit elolvassak. Azt hiszem az új könyvkiválasztási stratégiám sem volt teljesen jó. Ugyanis a Csökkentsd a várólistádat! 2011 játékba valószínűleg belebukok, ugyanis a 12 könyvből 3-at olvastam el, a többi meg most egyszerűen nem érdekel, a Ködszerzet kivételével, amit ezúttal a pótlistára tettem fel. Viszont az eredeti hét könyvnek olyanokat választottam be, amiket már alig várom, hogy elolvassak, a Bíborhajú és a Storm of Swords illetve az Úr sötét anyagai trilógia is a polcomon illegeti magát, és én meg alig várom hogy végre olvashassam őket*., de 8.-ig még egy hét... De nem baj, holnap kiveszem a könyvtárból a Bartimaeus-trilógiát :D
Ezen kívül gondolkozom egy saját molyos-blogos kihívás létrehozásán is, meglátjuk mi lesz belőle, ha körvonalazódott bennem, írok róla.



Ezen felül "rendületlenül" járok suliba, és bár még mindig egészen hihetetlennek tűnik, hatodéves lettem. Rettegjetek, mert jövőre, ha az égiek is úgy akarják, orvos leszek...

Én már most nagyon félek... Tényleg alkalmas vagyok én erre? Diploma-pánik...
A hatodév pedig tényleg olyan nehéz, amitől féltem hogy olyan nehéz lesz, és jelen pillanatban nagyon utálom, de próbálok valami rejtett tartalékaimból egy kis lelkesedést és kitartást összekaparni. De jelenleg legszívesebben struccot játszanék, a homokba dugnám a fejem, és úgy tennék mintha mindez nem is én lennék. Be vagyok sz*rva na, ez az igazság. Vessetek meg érte, de ez van. Lehet hogy majd az év végén rettentő büszke és boldog leszek reménybeli diplomámmal a kezemben, de most nem érzem magam alkalmasnak ilyesmire :O
*És most tudok is olvasni, hiszen túl vagyok az épp aktuális szigorlatomon, a következő pedig csak januárban jön. Bár tegyük hozzá, hogy a belgyógyászat szigorlat anyagának megtanulásához kell ez a két hónap...


Eredetileg publikálva a http://flameheart.freeblog.hu/-n 2011. okt. 28. 15:17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!