Ígéret szép szó...


Amikor bejelentkeztem, az idei év elején a blogra, eredetileg nemcsak az hajtott, hogy a már piszkozat formában meglévő két bejegyzést közzétegyem, hanem szerettem volna veletek megosztani a Green Rider sorozat újabb kötetei kapcsán szerzett élményeimet, erre tettem akkor egy ígéretet.


Annál is inkább, mert mielőtt folytattam a sorozat olvasását a tavaly augusztusban megszerzett harmadik kötettel, kicsit fülszöveget és második rész spoilert olvastam a goodreads-en és a wikipedián, hogy felidézzem mi is történt az első két kötetben. Ekkor vettem észre, hogy a molyon az enyémen kívül van még egy értékelés, ennek először nagyon megörültem, majd mikor elolvastam mit ír el is szomorodtam majd fel is bosszantottam magam, hogy szerintem mennyire nem így van. Szóval amikor elolvastam a harmadik kötetet, eredetileg egy nagyon szuper és lelkendezős bejegyzést szerettem volna írni róla, csak aztán elkapott a gépszíj, elolvastam a még meglévő két kötetet, az ihlet elszállt és időm sem volt már blogot írni. Pedig ez nem a könyvek hibája! Sőt! A sorozat nekem továbbra is nagyon-nagyon tetszik, és a Mirror Sight, szóval ez egy akkora mindfuck nagyon jó kötet volt, hogy úgy éreztem, ha rendes értékelést nem is, ezt azért mindenképpen rögzítenem kell a blogon. Most pedig megyek, mert holnap alvajáró leszek:) A Firebrand megjelenését pedig nagyon-nagyon várom, ahogy azt is, hogy Kristen végre elárulja, hogy hány kötetesre is terezi ezt a sorozatot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!