Azért fura


Valahogy nem akaródzik most letenni a klaviatúrát. Átpörgettem  a blogot, nincs valami sok bejegyzésem, a tervezett rovatokból egyik sem folytatódott... de nem ez a fura, ez csak tipikus kai :) Viszont  rábukkantam a Twilight-os bejegyzésemre, és hogy most mennyire másképp látom most retrospektíve a sorozat... Nagyon olvasmányos, és akkor alig tudtam letenni, de kétségtelen hogy nem sok irodalmi értéke van (bár ez mióta is zavar engem? :P) és hát valóban az üzenete erősen megkérdőjelezhető... akkor nagyon tetszett, most pedig már nem sokra tartom. Ennyi lenne a különbség 25 és 30 között? Mi jön még? És bár nem alkottam maradandót a flameheart freeblog-os blogomra, most mégis szíven ütött, hogy eltűnt a süllyesztőben. Emléknek jó lett volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!