Tervek


Az előző bejegyzésben elterveztem, hogy mennyi könyvet is fogok az idén elolvasni, és előirányoztam, hogy idén meglesz a 100. Aztán néhány más blogger bejegyzésének elolvasása, és egyéb dolgok hatására elgondolkodtam, és rájöttem, hogy ez hülyeség. Egyrészt nagyon sok minden vár rám ebben az évben, rengeteget kell szakmailag fejlődnöm és tanulnom. Másrészt meg amúgy is szenvedélybeteg vagyok :D regényolvasás-függőségben szenvedek, sokszor kötelességeim elvégzésének kárára is túl sokat olvasok. Így van ez, szinte mióta tudok olvasni, csak gimi közben kissé könnyebb volt utolérni magamat. Egyetem  elkezdése után absztinens lettem, csak vizsgaidőszakok után a szorgalmi időszak legelején olvastam egy-két regényt, máskor nem. Persze ez nem igazán gátolt meg abban, hogy mással el ne b*****m az időmet. Aztán időközben net függő lettem, neten olvasgattam összevissza dolgokat, ezzel is kiválóan el lehet tölteni rengeteg időt, és felfedeztem a könyvesblogokat, és visszaestem. :)) Nem mintha bánnám, imádok olvasni. Csak éppen pont az lenne a lényeg, hogy mértéket kellene tartanom, és beosztani az időmet, meg minden ilyesmi dolog. Szóval nem szabad itt elszállni a sok rengeteg jó könyv és akció*, és kihívás és plecsni csábításától, hanem igenis mértéket kell tartanom.

Szóval, új limitet irányozok elő erre az évre. És rögtön megfelezem a 100-at, olvassak el mondjuk kb 50 darab könyvet, de az legyen jó, és adjon valamit. És lassan olvassam, hogy megízleljek minden mondatot, nem csak úgy befalni, ahogy szoktam.
Például szerintem újra kéne olvasnom az Úr sötét anyagai trilógiát, mert egyszerre befaltam mindhárom kötetet, kizárt, hogy mindről össze tudjak honi egy értelmes bejegyzés a Könyvmolypárbajhoz.
Amit bevásároltam magamnak, és a polcomon vár, illetve ajándékba és kölcsön kaptam azokat el szeretném olvasni.
  1. Isla Dewar: Szájról szájra
  2. John Ray: Ozirisz arcai
  3. Diane Setterfield: A tizenharmadik történet*
  4. Anna Dale: Boszorkányoknak suttogó (kölcsön könyv)
  5. Imre Viktória Anna: Kísértés Rt.
  6. Gaál Viktor: Arche - Boszorkányszerelem
  7. Tatiana De Rosnay: Sarah kulcsa
  8. Jeffrey Archer: A vörös király
  9. Oriana Fallaci: Levél egy meg nem született gyermekhez
  10. Ann Gadd: Árulkodó szokásaink
  11. Kerstin Gashore: Graceling - A garabonc (ájándék:))
  12. Rob Thurman: Éjvilág
  13. Kate Morton: Forgotten Garden
  14. Varga Bálint: Magándetektívek
  15. George R. R. Martin: A Feast for Crows (befejezni)
  16. George R. R Martin: A Dance with Dragons (még nem vettem meg de úgyis meg fogom)
  17. Christopher Paolini: Inheritance (úton van :)
  18. Kelley Armstrong: Summoning (úton van :)
  19. Kelley Armstrong:Awakening (úton van :)
  20. Kelley Armstrong:  Reckoning (még nem vettem meg de úgyis meg fogom pláne hogy**)
  21. pár Agatha Christie
  22. jó sok szakkönyv :))
  23. pl még pár a várólistámról Percy Jackson pl. meg A muránói üvegfúvó és néhány Karen Essex
  24. tervezek idén megismerkedni Salman Rushide-al (A firenzei varázslónő) és Carlos Ruis Zafón-al (még nem tudom mit próbáljak be) akik valahogy nekem annyira nem tetszettek meg eddig, de annyi ember odáig van tőlük, hogy csak van benne valami :)
  25. meg még néhány a kihívásokra amin részt veszek, és meg is vagyok nagyjából
Feltétlenül tervezem viszont, hogy ezeknek a jelentős hányadáról írok bejegyzést, még ha rövidet is, és mindet jelölöm és értékelem a molyon.
Szóval átveszem én is a mottót: a minőség és nem a mennyiség számít.

* vicces egyébként, hogy A tizenharmadik történet is olyan volt, hogy csomó helyen írtak róla tök jókat, és nekem mégsem tetszett meg, valahogy nem vonzott. Aztán postán várakozásközben nézegettem a postabolt állványon lévő könyveit, megláttam 790-ért,és akkor már bezzeg azonnal kellett, méghozzá nagyo, és vicces, hogy most már tökre érdekel is...

**a Summoning eddig is csak 3,53€ (~1070 HUF) volt, de most kaptam e-mailt hogy a wishlist-emen lévő Awakening-et is leárazták 3,43€-ra, úgyhogy a maradék karácsonyi ajándék pénzecskémből le is csaptam rájuk. Másnap kaptam e-mail, hogy az eddig kb 8€-s Reckoning-ot is leárazták 3,53€-re, szóval azt is beszerzem amint lejutok a bankba, hogy befizessek a számlámra :D Így kell a gyanútlanügyfelet rávenni a vásárlásra...
Azért nagyon szeretem én ezt a bookdepository-t...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!