Könyvmaraton


Könyvmaraton van az alexandra.hu-n, ezúttal a M-érték kiadó könyveire kaphatunk 40% engedményt, sok szép kiadványt lehet így beszerezni!
Én erre F. Várkonyi Zsuzsa: Tanulom magam, meg erre John Sykes: Írország (60% engedményes:)) csaptam le, de lenne még ami naggyon tetszik... csak hát... na nem feneketlen a bukszám, sajnos :))
F. Várkonyi Zsuzsának a Már 100x megmondtam című könyvét olvastam korábban, ezt nagyon tudom ajánlani, nagyon érdekes és elgondolkodtató, és most szintén akciós.
De van még sok jó pszichológiai könyv (és sajnos sok homeopátiás is grrr) szép ismeretterjesztő könyv, mint az Írországos, szemeztem még pl ezzel a Leonardo-sal, vannak regények is, pl. Daniel Pennac Iskolabánat című könyve is, és vannak szép kiállítású kötelező olvasmányok végre van pl. szép borítójú Egri csillagok  Ezzel az érdekes témájú könyvvel is szemeztem, de asszem marad a könyvtár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!