Libba Bray - Látók #1-2 - A látók és az Álmok mélyén

Amikor a molyon megláttam és elolvastam Heloise csodás blogbejegyzését a könyvről, nem volt kérdés, hogy el akarom olvasni. Egyik kedvencem a Miss Pettigrew nagy napja című film, és imádtam a Miss Fisher rejtélyes esetei című sorozatot is.

Akár Evie is lehetne :) kicsit idősebben és Miss Fisher-esebben :)
És azt hittem, ez a könyv is olyan lesz némi fantasy elemekkel. Tévedtem? Igen is, meg nem is. Mindenesetre a könyvet még tavasszal megszereztem egy molytárstól, s amikor 30%-os kuponnal rendeltem a book24-ről, a második kötet sem maradhatott ki.
New York anno
Amanda Stevens remek de hátborzongató sorozata után valami kissé könnyedebbet szerettem volna, s könnyelműen ezt emeltem le a polcomról. Mekkorát tévedtem! Azt gondoltam, hogy mivel piros pöttyös ez biztosan nem hátborzongató. Pedig de. A 16 éves kortól ajánlott címke gyanús lehetett volna :)

Mindenesetre nem bántam meg, hogy nekikezdtem a könyveknek, felejthetetlen élménnyel ajándékoztak meg, és alig várom a harmadikat. Kíváncsi vagyok mikor jelenik meg :)
A könyvek remekül visszaadják a kor hangulatát, de a szereplők, és a történet is igazán remek :) Az első kötetben Evie O'Neill az egyértelmű főszereplőnk, majd a másodikban a többi látó is legalább ilyen fontos szerephez jut.
 Igazán szerettem Evie-ben, hogy bár jó a szíve, eleinte mégis igazi antihős, szinte csak magával törődik, s azzal, hogy neki mi a jó. Minden szereplőnek érdekes háttértörténete van, ami olyanná alakították őket, amilyennek a könyvek idején látjuk őket, de a fejlődésük nem áll meg. Leginkább Evie karakterfejlődése a szembetűnő, de ő is lassan, valósághűen változik csak.



Nagyon lekötött a történet, alig tudtam letenni a könyveket, bár kevés időm volt, többször éjszakába nyúlóan olvastam. Mivel az első két kötet magyarul van meg, mindenképpen szándékomban áll a harmadikat is így beszerezni és elolvasni, de nem tudom hogy fogom kibírni! Csak ajánlani tudom!

1 megjegyzés:

  1. De szuper! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett :) Nekem még a második rész hátravan, de pont tegnap hoztam ki a könyvtárból nyári olvasnivalónak.

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!