Not so dead after all


Szinte magam számára is meglepő, hogy több, mint három éves a legutolsó bejegyzés. Annak fényében viszont, hogy január 2-án volt harmadik éve annak hogy elkezdtem dolgozni, talán mégsem olyan nagy meglepetés ez. Három sűrű év volt ez. Nagy váltás az egyetemi évekből az "nagy betűs" életbe átlépni, nem olyan könnyű 8 (9-10-24-26?) átdolgozott óra után még tevékenynek vagy egyáltalán ébernek maradni... Természetesen nem múlt el olvasás nélkül ez a három év, és nem meglepő módon az elolvasott regények száma még mindig felülmúlja az elolvasott szakkönyvekét... Hiába, csak nem tudok kibújni a bőrömből.
De a 3 év alatt sem felejtettem el a blogomat, csak valahogy nem találtam az időt és az energiát arra, hogy bejegyzéseket írjak az elolvasott könyvekről.
Nagy váltás volt, amikor megvettem 2013 őszén a Kindle Paperwhite 1-emet. Sokat lehetett akkoriban olvasni az e-book olvasókról, é csak eljutottam én is odáig, hogy némi gyűjtögetés után megvettem a sajátomat. (éééés imádom amúgy) Azóta jelentősen lecsökkent  fizikai formájukban megvásárolt könyvek száma, szakkönyvek kivételével amit képtelenség szinte e-bookban lapozgatni szinte minden könyvet a Kindle-n olvastam. És most hogyhogy mégis írok?
Több dolog játszik ebben közre. Hosszú idő után először olvastam mostanában ismét "igazi" könyveket, bár nem mintha Kindle-n nem olvastam volna remek könyveket, ezt most mégis el akartam újságolni. (amúgy valahogy tényleg más ez igazi könyv, bár a háttérvilágítás csak hiányzik néha...) Emellett most van egy szabad hétvégém (nem ügyelek yay!) és még életem párja is elment így egyedül vagyok és magányos és jut időm erre. Szóval a tervek szerint most lesz néhány bejegyzés, aztán hogy utána mi történik, ki tudja. Először következik két rövidke bejegyzés, melyet e telómon írtam már jó másfél éve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!