Újabb Mortal Instruments - Végzet ereklyéi film hírek


A könyvsorozat írónője a sok internetes pletyka  hatására utána járt a hírnek, hogy mégsem Jamie lesz Jace, és mint az az tumblr-jén is kipostolta, a hír kacsa, sajnos nagyon is Jamie Cambell "nyálsrác" Bower játssza Jace Wayland-et. És edz és gyúr. Kár hogy arcra nem tud :S
Helyette



Most komolyan, ha nagyon próbálkozik, akkor se lesz soha olyan "badass" mint Jace (vagy Alex ha már itt tartunk). Soha. :S Hogy örültem annak a kacsának. Bocs emberek a hamis jó hírért! Azt is, ahogyan ezt is a facebook Mortal Instruments oldalán láttam először, illetve az ott és általam is linkelt cikkben. Feltételeztem, hogy hivatalos az info. Hát nem.

Szomorú vagyok. Ok, nem Alex, ő egyszer már visszautasította (pedig imdb szerint nincs is készülő filmje) de helyette akkor is találhattak volna egy másik helyes FÉRFIAS szőke srácot! Most komolyan, nézzétek meg a Cassandra által berakott videóban, nem gáz? Mert szerintem nagyon. Na jó, abbahagyom a siránkozást, postolok még egy hírt, aztán belevetem magam a tankönyvembe (miért nem tud soha olyan élvezetes lenni mint egy regény :S) és vizsga után majd elolvasom az addigra megérkező Infernal Devices első két kötetét, és férfias nephilimeket képzelek majd el :D

4 megjegyzés:

  1. Jajjézusatyaúristen :-S :-O
    Erre a srácra ránézni is rossz, blöááá...hát hova tették a filmesek az eszüket/szemüket? Nem tudom ezek után, hogy meg akarom-e nézni ezt a filmet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? én sem értem. Annyi helyes srác van, miért őt választották?!

      Törlés
    2. Én is csak egyet érteni tudok. Éppen azon agyaltam, hogyan szabadkozzak, amiért egy embertársamra azt írom, ronda, de ő ronda. A stylistoknak lesz mit csinálni...

      Törlés
  2. S lőn máris kezdik elrontani a filmet...pedig még forgatás SINCS. Ennek a kölyöknek egy jókora photosop kéne a film összes kockájába h hasonlítson Jacre... Azért remélem mégis csak észbe kapnak vagy legalább jobban elolvassák a könyvet...

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!