Mortal Instruments - Végzet ereklyéi film hírek


Kitűzték a Végzet ereklyéi filmadaptációjának premier időpontját 2013. augusztus 23.-ra. A közelmúltban kicsit ingatagnak tűnt a film helyzete, a filmet készítő stúdió, a Sony égisze alá tartozó Screen Gems túl akart adni a Mortal Instruments-en, de a múlt héten hivatalosan is megegyeztek a Constantin Films-el, hogy együtt készítik el a filmet, úgyhogy a feldolgozás sorsa ismét biztosnak látszik. Ezen kívül rendező váltás is történt. A pap - Háború a vámpírok ellent és a  Légiót rendező Scott Stewart helyett a 2010-es Karate kölyköt rendező Harald Zwart kezébe került a stafétabot. Egyikük sem olyan rendező, hogy biztosra vehetnénk a jó rendezést, de Zwart talán mégis jobb, a Karate kölyök legalább anyagilag sikeres lett, és szerintem annyira nem is rossz.

Éééés dobpergés!
Jamie Cambell Bower nem Jace többé! Megüresedett a szerep, úgyhogy hajrá Alex hajrá! Nagyon remélem hogy mégis ő lesz Jace! Lily Collins-al már megbarátkoztam, a Tükröm, tükrömben is bájos Hófehérkének, és ha a vörös hajszínhez világosítanak a szemöldökén akkor jó lesz :)

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan sikerül majd a film. Eddig eléggé rögösen alakult az útja, nem nagyon akartak haladni vele, de most talán, hogy kitűzték a dátumot, összekapják magukat, túlesnek a szeplőválogatáson, ami nem egy nagy ügy, a rajongók már megcsinálták helyettük. Követik Meggie elképzeléseit, és jó lesz :D Aztán meg alaposan elolvassák a könyvet párszor, és ahhoz tartják magukat a forgatókönyvnél, és akkor azzal sem lesz gond :) Drukkolok ennek a filmnek, hogy inkább a Gyűrűk Urához hasonlítson, és ne az Eragon, Twilight vagy Harry Potter nem túl jól sikerül filmváltozataihoz. Bár persze ez ízlés dolga, van akinek ezek is tetszenek. Nekem nem, és szerintem sajnos ezek tökéletes példák arra, hogy jó szereplőgárda mellett is el lehet szúrni a filmet... Tudom, persze, hogy egy film soha nem lehet olyan, mint ahogy elképzeltem, de pl. (örökös példám, tudom, de sajnos egyedülálló produkció a könyv megfilmesítések között) a Gyűrűk urát az első képkockától leesett állal néztem végig! Jó, persze, az egy szuper drága giga-produkció volt, de akkor is, én ezt várnám el. Egy könyvfeldolgozásnál már legalább van alap egy jó cselekményre, nem úgy mint pl. egy Transformers-nél, amire szintén irtó sokat költenek, csak teljesen a látványra mennek, értelmes történet zéró, vagy legalábbis maximálisan három mondatban elmondható. Egy szó mint száz, remélem beleadnak apait-anyait, pénzt, jó forgatókönyvírót és A.P.-t, és egy nagyon jó filmet fognak majd végre összehozni. Végül is, jó munkához idő kell, nem?
Ti mit gondoltok a filmről? Nagyon várjátok már? Vagy úgyis elrontják? Kiket látnátok szívesen a szereplők helyére? Vagy éppen a rendezői székben?

Képek forrása: google.com

4 megjegyzés:

  1. Így már kíváncsi vagyok, sőt, el is megyek a filmre. (Mondjuk, magamat ismerve, a régi színésszel is megnéztem volna, bármennyire is utáltam volna...:D) Amúgy elképesztő, hogy ennyire húzták a dátumot, Az éhezők viadalával egy időben írták ki, hogy megfilmesítik, az meg már tarolt egy nagyot.

    Örülök, hogy tetszik a szereplőgárdám, remélem, figyelembe veszik a castingosok.XD

    VálaszTörlés
  2. Én is biztos megnéztem volna úgy is, de azért így sokkal jobban várom!
    Nem értem, mit vacakolnak vele annyit, nagy potenciál van ebben a filmben is, tutira sokan megnézik, népszerű a könyv, bár talán akkora hype nincs mint mondjuk a Twilight-nál.

    Én is remélem hogy a cstingosok figyelik a blogodat :D

    VálaszTörlés
  3. Jaja, hype az nincs, de már a negyvenhatodik sorozatával kapcsolatban írt alá szerződést a kiadójával az írónő.:D Remélhetőleg, ez majd motiválja őket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Míg élünk remélünk :) Vagy legalábbis addig amíg a film ki nem jön :D

      Törlés

Kedves Hozzászóló!

Nagyon örülök minden hozzászólásnak, és éppen ezért nem szeretnék semmilyen hozzászólás korlátozást bevezetni. De egy bejegyzés kapcsán kialakuló beszélgetést sokszor nehéz nyomon követni, ha már a sokadik "Névtelen" ír hozzászólást.

Ezért ha nincs goggle fiókod / open ID-d stb. kérlek: használd a megjegyzés írása mint: név/URL opciót!

AZ URL-hez bármely oldalt linkelhetsz, pl a moly.hu profilodra mutatót is!